Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elisa turundusjuhina asus tööle Harles Tomberg
Maikuus asus Elisa turundusjuhina tööle Harles Tomberg, kellel on pikaajaline kommunikatsioonitöö kogemus reklaamiagentuurist Tank.
„Elisas on minu eesmärk pikemas perspektiivis lisaks suurepärase turundusosakonna töö edasiarendamisele tuua ettevõtte turundusse ka natuke loomemajandusele omast emotsionaalset lähenemist, pidades silmas Elisa väärikat positsiooni Eesti juhtivate brändide hulgas,“ sõnas mais Elisa turundusjuhi ametisse asunud Harles Tomberg.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.